KELAS-TEMPAHAN-JUALAN BUKU2 MANIK (019-3440384)


My name: Nor Zalmilah
My Fotopage: http://sweetbeads.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
ryncaprigal Collections
Latest entry:Ftimdc Gold Pin Beaders Fan Club..
Thanks to Ftimdc coz give me this pin.. thanks a lot to RJ.. View this Fotopage entry
Gold Pin Beaders Fan Club
d tangan collections
Latest entry:Rumah Baru
Rumah Baru Kami!! http://d-tangancollection.blogspot.com View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016